Loovdraama
ilmunud 2020
152 lk
ühevärvitrükk; 14,8 x 21 cm; pehme köide
hind: 17 €
Asendamatu abimees kõikidele, kes tegelevad laste ja noorukite sotsiaalse ning emotsionaalse arenguga. Autor seletab lahti nii käitumisraskusi tekitavad põhjused nagu väärkohtlemine, hooletusse jätmine, vanemate lahkuminek kui ka laste enamlevinud käitumishäired nagu ärevus, viha, kompulsiivne valetamine, sotsiaalselt sobimatu käitumine jne. Iga 18 mureteema järel soovitab autor loovdraama mänge ja tegevusi, mille abil sellest raskusest loovalt ja lõbusalt jagu saada.
Õpetuse alused ja teed
Õpetuse alused ja teed
Üldine didaktika
2018
ISBN: 978-9949-506-75-0
448 lk
ühevärvitrükk; kõvaköide; 16,5 x 23,5 cm
hind: 30 €
Aspergeri sündroomiga õpilane klassis
ilmunud 2019
232 lk
ühevärvitrükk; 14,8 x 21 cm; pehme köide
hind: 18.50 €
Hästi struktureeritud raamat aitab mõista ja leida lahendusi olukordadele, mis tekivad Aspergeri sündroomiga õpilaste teistsugusest maailma tajumisest. Iga aspekti üldisele kirjeldusele järgneb lapsepoolne selgitus, häirest tekkida võivad arusaamatused koolielus, nõuanded õppetunni tegevusteks ning soovitused teema käsitlemiseks vanematega. Käsiraamatu vormis esitatud materjal aitab õpetajal luua keskkonda, milles nii Aspergeri sündroomiga õpilasel kui ka tema kaaslastel õnnestub üksteist toetades saavutada parimad tulemused.
Kunstiteraapilised tegevused lastele ja noortele
2018
ISBN: 978-9949-506-62-0
208 lk
ühevärvitrükk; õmmeldud liimköide; 21 x 29,7 cm
hind: 24.50 €
Laste ja noorte nõustamisel ja õpetamisel on äärmiselt oluline loovus ja kunstiline eneseväljendus – kunst aitab omandatud teadmisi paremini mõista ja ellu rakendada.
Raamatust on üle 90 loomingulise ja motiveeriva tegevuse, mis aitavad
- arendada loovust, eneseväljendust, sallivust, vastutust, optimistlikke mõttemustreid
- õpetada sotsiaalseid, toimetuleku- ja suhtlusoskusi
- hoida kontrolli all viha ja ärevust
- osata lahendada konflikte ja seada eesmärke
Paljundatavad töölehed võimaldavad tegevusi kiiresti ja vähese ajakuluga ette valmistada ja läbi viia. Kõik tegevused sobivad nii individuaalseks nõustamiseks kui ka grupitööks.
Spetsiifilised õpiraskused
Spetsiifilised õpiraskused
Mida oleks õpetajal tarvis teada
2019
ISBN: 978-9949-506-80-4
208 lk
ühevärviline; 14,8 x 21 cm; pehme köide
hind: 17.50 €
VAATA NÄIDISLEHEKÜLGI
Käsitlemist leiavad
- düsleksia
- düskalkuulia
- düsgraafia
- düspraksia
- aktiivsus- ja tähelepanuhäire (ATH)
- autismispektri häire (ASH) ja
- obsessiiv-kompulsiivne häire (OKH)
Erivajaduste määratlemine
Erivajaduste määratlemine
Vaatluslehed individuaalsete omapärade hindamiseks
2017
ISBN: 978-9949-506-54-5
208 lk
ühevärviline; 21 x 29,7 cm; pehme köide
hind: 27 €
- VAATA NÄIDISLEHEKÜLGI (e-book)
- VAATA NÄIDISLEHEKÜLGI (pdf)
Iga õpilase erivajaduste, tema tugevate ja nõrkade külgede märkamine ning nendega arvestamine on praegusaja kaasava hariduse oluline suund.
Käesolevas raamatus olevad erivajaduste kirjeldused ja vaatluslehed aitavadki nii õpetajatel, vanematel kui ka teistel laste ja noorukitega tegelevatel spetsialistidel
• märgata õpilaste eripärasid ja häireid
• välja selgitada iga õpilase võimalikke erivajadusi
• mõista mitmesuguste erivajaduste põhjusi ja iseloomulikke tunnusjooni
• koostada iga õpilase kohta täpne ja ülevaatlik vaatluskaart
• kooskõlastada õpetajatelt ja teistelt spetsialistidelt pärinevat informatsiooni
• talletada lihtsal moel olulist informatsiooni ning vältida aeganõudvate ülevaadete kirjutamist
• jälgida edusamme ja täheldada muutusi
• kaasata vanemaid vaatlusprotsessi ning aruteludesse
• luua igale õpilasele tema vajadustest lähtuv õppekava
• kavandada efektiivset ja kaasavat õppetööd
Raamatus käsitletakse laste ja noorukite
• üldisi arenguhäireid
• autismispektri häireid
• spetsiifilisi õpiraskusi
• emotsionaalseid ja käitumishäireid
• sensoorseid kahjustusi
• teisi erivajaduste vorme
Glynis Hannell on hariduskonsultant, kes on omandanud psühholoogia ja lapse arengu valdkonna akadeemilised kraadid Londoni Ülikoolis. Ta on töötanud arengupsühholoogina haridusasutustes ja laste terviseorganisatsioonides. Käeoleval ajal on Glynis Hannell keskendunud erivajadustega laste ja noorukite ning nendega tegelevate õpetajate, vanemate, hooldajate ja teiste spetsialistide nõustamisele. Ta on auhindu võitnud raamatute autor, oodatud lektor konverentsidel ning täiendusõppe kursustel.
Filosoofilised arutelud väikeste lastega
Filosoofilised arutelud väikeste lastega
Praktiline käsiraamat õpetajale
2015
ISBN: 978-9949-506-28-6
124 lk
ühevärvitrükk; õmmeldud liimköide; 17,5 x 23,5 cm
hind: 16 €
Raamat aitab teil suurema vaevata väikesed lapsed filosofeerima õpetada. Lühikeste mitmekülgsete lugude põhjal arutatakse lastega mõtlema panevaid filosoofilisi küsimusi, mis käsitlevad õiglust, keskkonda, sõprust, grupikuuluvust, asjade teistega jagamist, õige ja vale eristamist, erinevaid käitumisviise, ilu, pilte, emotsioone, unenägusid ja reaalsust.
Filosoofilised vestlused on üles ehitatud samm-sammult:
- filosoofiline vestlusteema ja vestluse eesmärk
- jutud ettelugemiseks
- lastele esitatavad küsimused
- laste võimalikud vastused vestluse hõlpsamaks juhtimiseks
- mõtted vestluse kokku võtmiseks ja edasi arendamiseks
Õpetame lapsed filosofeerima!
Berys Gaut on filosoofiaprofessor St Andrew Ülikoolis Šotimaal.
Morag Gaut töötab algklassiõpetajana Anstrutheri algkoolis Šotimaal.